skit, skit, skit!

hej världen!
jadu, nu känns allt verkligen skit!
min permission tog slut tidigare än räknat
eftersom jag bara åt halva lunchen. blä!
jag som hade tänkt träffa resten av "gänget" på kvällen
&på måndagmorgon träffa klassen en snabbis,
jag saknar alla där hemma!!!
jag hann inte heller vara på avdelningen länge, på
måndag före lunch blev det att fara till lägenheten, jag hatar att vara här!
jag ska vara här enda till på fredag, vid typ 10.
fast sen blir det permission, &då kanske jag hinner träffa klassen!

idag har iaf jag, mamma&mia (haha, mammamia)
på vattengympa, det var typ bara pensionärer där, men det var kul endå!
inte så värst jobbigt men endå...
sen blev både min bok&stickning slut, så jag hade inte så mycket att göra.
men jag, mamma&pappa for på bokia&köpte två böcker,
Clique, Alla hjärtans fiende & Afrodite och hämnden.

imorrn blir det att stiga upp tidigt, ska på avdelningen&väga mej,
ta blodprover, puls&allt sånt där annat man gör på onsdagar!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: mette&sofia

UTMANAD !

läs vårat inlägg 'utmaningen' och följ reglerna lycka till (L)!

2008-11-04 @ 18:02:40
URL: http://sofiaochmette.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0