skyltsöndag

hej världen!
jag har varit på stan med mamma&fanny,
jag hittade inget till mej, bara världens sötaste mössa från H&M
som jag ska önska mej i julklapp=)
&så köpte jag en julklapp till elin, hihi, fast den tänker jag inte visa,
hon kan ju faktist läsa bloggen?
just ja, jag ska skriva en önskelista snart, det tycker jag är kul =)
sen var vi&tittade på en innebandymatch, det var "mitt" lag som spelade,
gah vad jag vill spela! fast jag vet inte om jag ska börja om,
jag har ju missat så mke, &så missade jag hela hösten förra året
oxå, &det känns så dumt att komma tillbaka...
hur ska jag göra?
btw, dom vann med typ 5-1 eller nått, kommer inte ihåg riktigt =)

hihi, fanny är söt, hon sa,när vi var på H&M:
-visst är vi på H&M nu?
tjejen med koll.
nu ska jag gå&äta middag.
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0