slömoa

hej världen!
jag känner mej riktigt slö, jag tittar på tv,
äter, går till datorn, äter, lägger mej i sängen
&läser lite. och äter.
det är typ mitt liv. seriöst!
jag är aldrig ute, aldrig på promenad eller far&tränar
eller ja, imorrn ska jag kanske och träna,
men jag har ingen som följer mej. ska kanske fråga thilda
om hon har lust. det skulle vara kul!
&så tänkte jag att man kunde börja gå till skolan,
då får jag ju lite motion&frisk luft, samtidigt som
det är bättre för miljön än att köra bil!
haha, här har moa tänkt till ordentligt!=)

jag tror jag ska göra tidigt kväll, både för att jag
är lite småtrött&för att jag vill bli av med
tankarna för en stund. det går inte att föreställa
sej hur jobbigt det är att gå&fundera hela tiden.
det skulle underlätta något så enormt om jag fick gå
heldagar i skolan, då, på natten&när jag får prata med någon
som förstår är enda gångerna jag slipper tänka så
mycket. jag måste lägga dom åt sidan en stund.

men det är oxå otroligt skönt att få skriva av sej flera
gånger varje dag, även om det inte är så många
som läser blir det lättare för mej att stå ut!
tack endå för att ni orkar fortsätta läsa om mitt tjat!
(jag har ju fakist fått fler läsare =P
jag vet at jag har sagt det, men jag är stolt)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0