spanska

hej världen!
spanskan gick jättebra! några stycken hade omprov,
men jag fick sitta utanför tillsammans
med elina, ebba, emelie, julia&frida.
hihi, vi jobbade inte så mycket, vi satt mest
&skrattade=)

drickan fick jag ha klockan 10 istället för halv,
den gick oxå rätt så bra. jag tog
festisar eftersom det är lättare att dricka,
man ser ju inte hur det ser ut, det man dricker.
&då blire ju en miljard gånger lättare!
så vare förut oxå, när jag drack näringsdrycker.
om jag tog bort plasten som visade vad som var i
så gick det inte att dricka, men om jag hade kvar den var det lättare.
även fast dom var svinäckliga&smakade bajs!



usch, jag gruvar mej för att träffa dom på bup.
jag kan verkligen inte påstå att jag gillar dom, långt ifrån!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0