tråkigt!

hej världen!
usch, det var svintråkigt att se på filippas teater,
det ahde säkert varit kul om man hade sett något. vilket jag inte gjorde.
istället satt jag&smsade tills mobilen dog, så den ska hoppa in i
laddaren strax. det gick bra efteråt,
vi for ganska direkt efter att den var slut.
till ica, jag fick välja bröd, typ fullkorns harmoni bröd

det var inte det där brödet, det var typ rosa. eller så var det grönt (A)
okej, inte ett dugg intressant. haha=)

nu ska jag gå&fika mitt kvällsfika, sen blir det att fortsätta nörda
desperate housewives. jag älskar det!
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom kan inte tvinga mej! HAha!



Jag har varit med Elin, & läs min blogg så skaru få se va som hände ikväll, Värsta olykskvällen!

2008-11-26 @ 21:32:44
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0