tredje dagen i skolan

hej världen!
tillbaka från skolan. det var jättekul att vara tillbaka!
även fast jag var så nervös som jag var...=)
lina var jättesnäll&frågade om jag hade läst någon bok,
om jag ville göra ett läsförståelsetest osv.
läsförståelse testet var jättelätt, men endå så tog det så pass lång tid
&jag var verkligen tvungen att tänka! fast jag satt&pratade
rätt så mycket med marika, katta&op oxå.
fast jag kände oxå "blickar i ryggen" eller nått, men jag förstår dom,
om jag såg en tjej eller kille med en slang i näsan skulle jag såklart
titta närmare. men endå äre lite jobbigt...
&så kände jag mer urdum när pappa var tvungen att hämta mej
&jag skulle fara hem&äta lunch. fast jag ska tillbaka till matten, men jag kommer
inte ihåg nären var =P
btw, jag kom på en sak ; om jag får börja ha gympa oxå, så kommer jag att gå nästan heldagar
på måndagar. jag missar bara UP:n & NO-ämnet.

haha, vill ni veta vad jag gjorde nyss?
jag skickade ett mail till FRIDA, om den här "mode bloggen"
inte för att jag har så mycket mode just nu men, jag kan ju börja?
haha, då får man ju bara hoppas att det kommer med!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: hehe anonym

Inte tittade vi på dig av den anledningen. Utan för att det var extremt kul att du är tillbaka! Det var ju så länge sen jag såg dig. IAF jag=) puss(L)

2008-11-10 @ 16:18:23
Postat av: anonym.....

Inte kollade vi på dig av den anledningen,(inte jag iaf) utan jag har ju inte sett dig på ett ganska bra tag. Det var bara EXTREMT kul att du kom tillbaka! Verkligen jätte kul!!! (L)

2008-11-10 @ 16:21:41

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0