usch&fy!

hej världen!
jag åt wok till middag. som jag gillar.
som smakade äckel. som hade korv i sej.
som moa höll på att spy upp.

så äckligt! wok med couscous, 3 äppelbitar, lite sås&ett vitlöksbröd.
aldrig mer att jag ska äta det!
yuck!
nu ska jag gå&se lite desperate housewives.
herregud vad mycket tv jag ser! jag som hatade att sitta still i somras,
det var hemskt att inte få röra på sej!
nu är det typ det enda jag gör, sitter&sitter&sitter, nog för att jag hade gympa idag,
men jag skulle vilja träna varje dag!
nejnej! nu ska jag sluta tänka! verkligen.
&sen ska jag&titta på dansen. vi ska beställa streetdance dressen idag.
vilken storlek ska jag ta? jag funderar på S, men marika ska
ta M men jag är ju bara lite kortare än hon,
så vad ska jag ta?
celestes smallbyxor tyckte jag avr sådär härligt sköna
utan att man tappar dom... beslutsångest!

jag, marika&katta förra vintern. jag älskar er!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0