ute i snön=)

hej världen!
gah, läste en kommentar att om man svälter sej själv
då kan man förstöra smaklökarna, läskigt? oja!
 fast helt förstörda är dom iaf inte, eftersom
tacosen vi åt till middag inte smakade helt fel.
det är iaf det godaste jag har ätit på ett tag. jag äter det gärna igen,
fast det var inte för att det smakade bra, utan för
att det gick så fort&lätt att äta. det tog typ bara 10min!

efter eftermiddagsdrycken gick jag&fanny& postade vårat brev
till lina&sara sen åkte vi lite madrass, fast inte så länge,
det gick inge bra =p

snart kanske jag skulle vara med marika, när hon har ätit.
hoppas jag =) jag&fanny ringde emmy tidigare &frågade
om inte hon kunde sova över hos oss, hon är den enda (&sara)
som skulle typ "gå med på" att jag vaknade så tidigt =p
men hon skulle bort, men nästa helg. när vi ska storshoppa!
både kläder till nyårs &julklappar=)

vi gillar att ha lika kläder :)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0