utskriven!

hej världen!
äntligen utskriven!
aldrig mer tillbaka!

det känns riktigt skönt att vara "fri" från avdelningen,
ingen mer LPT, inget mer umeå,
inget mer dygnetrunt vård!
fast endå så känns det konstigt, efter att ha varit på avdelningen
i 10 veckor, inlagd i 12 så har man ju vant sej
vid att få ringa när som helst dit, eller sitta&prata
med någon som vet.
jag har ju verkligen försökt att inte ringa dit i veckan,
jag ringde bara en gång. det hjälpte enormt!

vi var på umedalen&hade utskrivningsmöte.
eva&mia från avdelningen var där, &roland som var i lägenheten
tillsammans med mia.
sen var inger från BUP i Skellefteå i telefonen.
jag sa inte mycket, bara att jag inte skulle fara &prata på BUP.
när mia&roland hade gott&jag skulle säga hejdå till eva blev det knäppt,
jag var tvungen att fråga vad jag skulle göra näre blir
så jobbigt med all ångest&alla tankar.
eva är jätteduktig på sånt, hon har lärt mej flera olika saker,
men har aldrig riktigt behövt dom...
jag kommer sakna henne, hon är super!

sen åt jag&mamma lite pastasallad - lunch, sen for vi
på både arken zoo&djurmagazinet för att titta på
undulatburar. vi hittade en jättestor vit på djurmagazinet.

btw, jag får bestämma dricka&ibland vad vi ska äta
nu. det tror jag kommer bli lite lättare!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul Moa :D

Du vet att jag finns här för dej om du vill prata :) ? <33

2008-11-14 @ 16:06:13
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0