vattengympa

hej världen!
nu har jag varit på vattengympa med mamma&
4 tanter. hihi, jag gillar vattengympa!
(herregud moa, lär dej stava, jag skriver vattenmoa hela tiden!)
typ som att dansa i vattnet, fast jobbigt=)

kvällsfikat gick rätt så bra, eller ja, det gick
bra. bra för mej är inget bråk, inget gråt,
ingen sondning&ångest. men inte massor med ångest, lagom.
tjejen som var&föreläste idag sa att man kunde jämföra
ångesten med att ha krossat ett fönster&inte veta vad man ska göra.
varje dag, 6ggr.
jag skulle nog kanske jämföra det så, när det inte är övermke
ångest. men näre är som värst skulle jag nog jämföra det
med att ha dödat sin bästa vän. 6ggr/dag. det är hemskt!
&så är jag inte bara orolig för att gå upp i vikt,
jag är dessutom livrädd att någon annan jag känner ska ha
det så jobbigt som mej&massor med fler killar&tjejer.
dte tänker jag på ofta, &jag tjatar på mina kompisar att berätta
om dom äter för lite eller om dom har komplex.
förlåt!
jag vet ju faktist att massor med tjejer har börjat med dom där
knäppa bantningarna, för att oxå bli inlagda??
det är inte värt det tjejer!
man är inte frisk efter dom där tolv veckorna på en stängd avdelning,
(12 veckor idag) man är sjuk långt innan oxå, 
man är sjuk jääätelänge efter oxå. det är ett helvete!!

usch, jag tänker för mycket!
nu har dessutom tankarna tagit sej in i drömmarna oxå, 
så jag drömmer mardörmmar varje natt nu.
jag har ingen lust att sova, jag är så rädd för dom!
det handlar alltid om mat&att allting blir tjockt.
i natt drömde jag om möss som blev stora som jättar...

btw, jag drog sonden igår, jag blev så arg&sur
så jag bestämde mej att aldrig mer, aldrig!
jag hoppas bara att jag lyckas!
fast det kliar i näsan =P
vad har du gjort idag?
xoxo, M 

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0