wii=)

hej världen!
hihi, nu har jag spelat Wii.
Mario&Sonic at the Olympic games,
igentligen äre inte överdrivet skoj, men jag
var tvungen att utklassa lillebror.
vilket jag gjorde =)

till lunch åt vi köttbullar&makaroner,
förut gillade jag det. men som med alla andra maträtter
så smakar det inte så gott.
jag hatar det!
fast det gick endå bra=)

nu ska jag ringa emmy&fråga om jag kan komma dit=)
vad ska du göra idag?

(damp-dator! det kommer hela tiden upp "påminnelse om
förnyelse", det är svinjobbigt!)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så mycket :)

Läste lite på din blogg, hoppas du blir frisk och får ett härligt liv :)

2008-11-16 @ 12:56:23
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0