akutinsatt sond

hej världen!
min morgon började skit, jag hann bara ner till frukosten
så hade jag lyckats dra ut sonden. inte kunde jag sätta
in den heller, det fanns ingen bedövningskräm...
så jag, mormor&mamma åkte in till sjukhuset,
på akuten... fast där fick vi sitta i nästan en timme innan
det kom en sjuksköterska. (så sonden blev inte så akutinsatt)
 mormor kände han som hjälpte till med sonden,
men han var inte så duktig på det där med att sätta sondar,
det gör dom inte så ofta i skellefteå så jag fick berätta både
hur jag ville ha det, &hur jag kunde göra istället för att röntga.
hihi, men han drog upp ca 5 20ml sprutor, så det blev nästan 100ml
bara för att kolla om den låg rätt, när man i vanliga fall drar upp kanske 10ml!
hihi, när jag kom hem så bakade vi lite pepparkakor.

 jag älskar att göra pepperkakor!

vi har massor med fina formar!

mums med pepperkakor, men degen är godast!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

oj, dramatisk morron, me like pepparkakor ;)

2008-10-26 @ 15:33:24
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: j

moa. jag vet att du kommer klara dethär. jag har varit och är själv i samma sits som du. jag har kämpat och trots inläggningar och behandlingshem mår jag bättre. jag hoppas du kämpar också, och tar den hjälp du får för du är bra precis som du är!



många kramar!

2008-10-27 @ 11:57:52

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0