finbesök

hej världen!

förlåt att jag inte har skrivit tidigare, men datorn laggade råmke
&sen kom mormor, morfar&emmy!
jag fick prestenter, =)
700;-, Paris Hiltons parfym Can Can (30ml)&ett nagellack av mormor&morfar
av emmy fick jag jättefina armband och 2 läppglans som luktar mumsimumsi!
Paris Hilton Can Can 50ml
efter min lilla paketöppning åt dom andra lite bullar, det är ju endå
kanelbullens dag!

morfar frågade om inte jag skulle ha en bulle, jag tror inte han riktigt
förstår hur svårt det är att ens äta en macka till kvällsfika, eller
ta en klunk jucie. näre dessutom är bullar, som inte är direkt nyttiga blir det
ännu svårare!
sen gick jag&emmy in på mitt rum&pratade, for upp med sängen
så långt det bara går (det är sånna söngar som är höj&sänkbara)
&tittade på Sjukhuset, det var en tjej som var 20år&vägde 26kg!
dålig var jag aldrig, jag lovar!

sondningarna då?
dom har gått jättesuper dåligt!
i morse till frukost var han som jobbar här som satt med typ sur eller
nått, det kände iaf så. till lunchen gick det inte heller speciellt
bra, &till middagen gick det superdåligt!
eller ja, jag satt kvar osv, men i hjärnan var det krig!
jag hatar när det blir så, det går inte riktigt att förklara hur det känns,
men det är himla jobbigt!

vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

haha, hej (:

nu läser jag igen, vet inte varför men har ganska tråkit, sitter och tittar på stjärnor på is (:



haarebäst, :)

2008-10-04 @ 21:04:24
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0