hemlängtan

hej världen!
jag längtar hem!
jag vill träffa alla, typ kompisar, klasskompisar, syskon,
farmor&farfar, mormor&morfar, leia osv.
&få leva ett vanligt liv, ett liv värt att leva, för just nu finns
det inte så mycket att leva för, det känns som jag aldrig kommer
att komma hem, eftersom mitt permissionsförsök (mission x)
inte funkade, tack vare att personalen kom på den så smarta iden att
jag skulle äta, annars hade det nog blivit att komma hem&överraska alla, som jag ville.
nu har jag varit här i 8veckor, snart 2 månader, &först nu går jag på fullt matprogram,
det har tagit sin lilla tid,
usch vad jag längtar hem!
fast endå inte, jag tkr det verkar så himla jobbigt med alla samtal, att inte få gå
heldagar i skolan, spec att gå på BUP i Skellefteå igen, jag hatar dom där!

av kvällsfikat åt jag ingenting, 0%
men jag är så himla less på mackor, det är typ det enda jag har ätit
fram tills idag (btw, jag åt lite plättar till middag) och hur kul äre
med samma gamla vanliga mackor, om&om igen?
men sissi sa att man ju faktist kan byta ut filet&flingorna mot gröt
eller mjölk&flingor, tur det!
&att om jag ville fick jag dricka drickan som jag ska dricka på fikat, (-orna)
med sugrör, då blir det ju roligt att dricka!=)
önska mej lycka till att somna, &att äta frukosten imorronbitti,
&lycka till 8c med matteprovet!
sovgott(L)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

lycka till med allt,

haha, dom skät upp matteprovet ! (L) ;D

2008-10-17 @ 15:07:10
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0