idolfinal

hej världen!
jag har just suttit med mitt kvällsfika&sett på idol,
jag gillar hon alice&han den lilla typ, vad heter han, just ja
johan palm, dom hejar jag på, &såklart anna.
(eller ja, nyss&nyss, jag har hunnit ta en liten dusch oxå)



kvällsfikat ja, jag satt med det i en evighet kändes det som,
ingenting att äta eller dricka blev det,
det ser ju bara så äckligt ut, jag blir äcklad bara jag tänker
på det! usch, mackor&dricka, hur svårt kan det vara att äta?
tydligen jättesvårt, ...
fortsätt heja på mej!

dessutom blir kvällarna alltid svårast, jag längtar hem så fruktansvärt
mycket, &jag har nog heller inte riktigt förstått vad det är
som händer, hur kan jag, moa, som alltid har varit lite små
mullig, iaf när jag var mindre, ligga inne på BUP för att
jag har slutat äta&gått ner flera kilo?
jag försöker verkligen förstå, det är nog därför som jag igentligen
inte tkr det är så hemskt, eller jo, såklart det är hemskt, men inte sådär
som när man läser en artikel om någon liten stackars anorexiatjej
&tänker, -nej stackars henne, hon kan inte ha haft det lätt!
det enda hemska är väl att inte få träffa kompisarna eller
syskonen, eller att måsta ha mat.

hur har din kväll varit?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! jag tycker att de är starkt av dig att skriva om allt dehär. Jag är bästa kompis med hon som blev utskriven igår (jag säger inget namn, för jag vet inte om hon vill de), så jag tycker att det är jätteintressant att läsa dehär, jag läser alla dina inlägg! jag går i samma klass som madde och sara, så nu kanske du förstår vilken tjej jag menar. Men iallafall, du skriver att vi ska hejja på dig, hihi hejjahejja! :]

2008-10-18 @ 10:06:15
Postat av: sigrid

ja du Moa, jag undrar också hur det gick till? Tänker ofta på det. Och undrar hur något som är ett av livet största glädjeämnen för en del kan vara bara pina för en annan. Mat, alltså. Du gillade verkligen mat och godsaker förut. Minns du hur det kändes, att bli lycklig av mat och fika och sånt?

Såklart hejar jag på dig! Det är bra att du försöker. Hej på, moa-vännen!

2008-10-18 @ 18:17:43

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0