min vecka

hej världen!
tisdag:
jag&pappa for på bio med min "biokompis", hennes mamma&pappa
och hennes storasyster. vi såg rallybrudar, den var riktigt bra faktist!
men nu blir det inga mer biobesök, hon är utskriven&hemma.

onsdag: farmor&farfar kom innan dom skulle fara till Cypern i 6månader.
vi var på barnens hus&köpte pusslet.
och som vanligt hade dom med sej tårta, men jag åt ju inte. såklart...

jadu, med mitt superminne kommer jag inte ihåg mycket mer
från veckan som var. det var typ det=)
hihi, hur var din vecka?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: mariika

jajamen =)

vad är aqua box?

fin sjal =)

2008-10-28 @ 16:52:43
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: LaMari

Hej tjejen!

Jag har tittat in hos dig och förstår precis vad du går igenom.

Har själv legat inne för detta!

Jag håller med dig om att Webbdesign är en sida jag aldrig hade klarat mig utan.

Tänker på dig!

/LaMari

2008-10-29 @ 13:11:09
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0