min vecka,

hej världen!
förlåt att jag inte har bloggat nått i veckan, men mamma har haft datorn
hemma, &då äre ju som lite svårt=)
iaf, min vecka har sett ut såhär:
söndag: marika, thilda, elin&jenny kom efter lunchvilan, jättesuper kul,
jag har saknat dom miljarders miljarder!
vi spelade lite kort osv. plus att jag fick presenter =)
en body butter (pink grapefruit), ett läppbalsam(satsuma), en duschtvål(mango) & 
en sån här skrubbgrej(mango) från Body Shop,
&dessutom, av bara jenny, ett halsband&örhängen=)
tisdag: jag&en till tjej som ligger här såg första Arnfilmen efter lunch, &sen
efter kvällsfikat for jag, hon&våra pappor på bio&såg den andra Arnfilmen,
jag tkr den var bra, bättre än den första, &den är verkligen värd att se!
onsdag: personalen hade behandlingskonferans, jag hade bett att få sonda själv,
permis över dagen&"egen tid", att varken mamma eller pappa är här.
det enda som blev var att varken mamma eller pappa var här från fredag efter frukost
till måndag före lunch, skönt!
fredag: farmor&farfar kom efter lunch&vi gick på stan en stund,
jag köpte ett par jeans från GinaTricot för 399;-
&ett par svarta Adidas skor för 549;-

resten av helgen har jag&en annan tjej varit ensamma, dom andra två
var hemma på permis, vi har spelat massor med kort osv.
haha, men igårkväll så busade vi lite grann, hon kröp ner under en liten
träsoffa&när en som  jobbar här, lasse kom så hoppade hon fram&tog tag i hans fot
&skrek till lite grann.
lasse blev jätterädd, &skrek, haha vi skrattade jättelänge åt det=)

idag ska jag&samma tjej, eva&gunnar fara&rida, det är bara 45minuter kvar,
så jag måste byta om snart, jag ska bara skicka iväg ett mejl till
min klassföreståndare lina, hur har din vecka varit?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

haha, RMB ? ;O

bra, sj ? :)

2008-10-13 @ 16:15:14
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0