permission!

hej världen!
nu är jag hemma på permis!
min första, jag har inte varit hemma&träffat varken syskonen
eller kompisarna på ett normalt ställe på 9veckor!
hemma i huset har jag inte varit på ännu längre tid
eftersom jag bodde hos mormor&morfar/farmor&farfar.
föresten så har farmor&farfar farit till Cypern nu, dom ska vara där
i typ 6månader!!! jag saknar dom när dom bara är borta typ 3månader,
hur ska det gå nu då? &jag som tyckte det var så kul när dom kom&hälsade
på i umeå, fast dom lovade att försöka läsa min blogg, så hejhej farmor&farfar!
igår var syskonen till umeå (undra hur många gånger dom kommer måsta
ta ledigt från skolan tack vare mej?)
&fick fråga eva&åke lite frågor, jag fick höra dom dagen innan, dom var supersöta
typ:
- varför gillar moa inte kladdkaka&sånt, det gjorde hon ju förut!
hur söta syskon kan man ha?
när dom dessutom kommer&vill kramas eller bara sitta&prata
med mej när jag sondas är ju hur sött som helst, jag känner
mej som världens dåligaste storasyster som typ "utsätter"
som för det här, vilken 8åring ska behöva se sin knäppa storasyster
svälta sej själv?
fy på dej moa!

i bilen hem hade vi jättekul, skrattade nästan hela tiden, fast jag höll
på att kissa på mej, så det blev stopp på vägen&skynda ut
&kissa! hihi, fast inne i skogen=)
när vi kom hem hade dom klistrat upp "välkommen moa" på fönstret, så här

ganska sött va?
speciellt att N:et var fel håll=)
jag sprang runt i huset, tittade på det nya köket,
tittade på syskonens ommöbleringar i rummet, upp i mitt rum,
&så ner&ringa kompisarna som jag redan hade bestämt att dom skulle komma.
hihi, marikas brorsa svarade&sa, "men dom är ju påväg till dej!"
hihi, gissa vem som blev superglad? moi.
vi hade jätterolig, vi satt mest&pratade/skrattade/busade hela tiden,
precis som det ska vara när man är med sina 5bästa kompisar!
det enda var väl att dom satt&åt godis/vindruvor och drack, nog för att det bara
var vatten men endå, &att jag hade en slang uppstoppad i näsan.
och det lilla avbrottet för min kvällsfikasondning, jag vet inte vad dom tyckte
men jag tyckte det var bra att dom får veta hur det går till, så att dom slipper det.
vi såg lite idol oxå, med syskonen även om det blev mest bara prat om vem som
var bra/dålig/ful/snygg osv. (minns ni melodifestivalen när vi inte hörde ett
piss av TV:n, vi pratade för mycket, hemma hos jenny?)
tack för kvällem tjejer!

ni är mina absolut bästa vänner, någonsin!

elin&marika, www.superduperbra.blogg.se & www.melonslush.blogg.se

jag&jenny är ganska snygga, right? www.jennyaa.blogg.se

snyggmunnarna moa&marika

thilda&jag, (kom igen thilda, hon kommer bli bra!)

sötkatta, jag älskar ditt skratt!
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: Mette&Amanda

Kommer du aldrig fara till det dära hemska stället igen? :(

Är du hema förgott nu???

2008-10-25 @ 14:40:38
Postat av: Jenny

Jag tyckte att de ägde igår (L)

Men synd att jag inte kunnde följa med & bada idag:(

Men de ägde värkligen. De va jätte länge sen vi var alla 6 tjejer! Ni kommer alltid vara mina bästa vänner vad som än händer (L) <3

Tills döden skiljer oss åt ? <3



Btw, Jag har ny blogg : )

apelsinsmoothie.blogg.se : )

2008-10-25 @ 15:46:30
URL: http://apelsinsmoothie.blogg.se/
Postat av: marika

det var super kul igår !! =)=)



btw jenny har en ny blogg http://apelsinsmoothie.blogg.se =)

2008-10-25 @ 15:55:54
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: op (=

gu va kul ! (=

jag har försökt ringa dej, men du svarade inte, =S

händer imorrn ? (=

2008-10-25 @ 18:51:20
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: ELiin

Det var SUPERkul igår!=)

Det var såå länge sen vi va ALLA6(A)

Kommer sakna dej när du far tillbaka till umeå..

men vi kommer ju ofc hälsa på dej!<3

PussPuss E

2008-10-25 @ 20:43:32
URL: http://superduperbra.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0