saknad.

hej världen!
jag har insett hur mycket jag saknar alla där hemma, jag fick en plansch
från klassen där alla har skrivit en liten hälsning,
hur gulligt som helst!
jag tejpade upp den på väggen, men nästan varje gång jag ser den
så börjar jag gråta för att jag saknar alla så mycket!
spec alla små saker, det har jag lärt mej uppskatta,
typ den dära korta lilla promenaden man får varje dag, eller bara att
få skratta en liten stund.
det saknar ja mest av allt, att få sitta&skratta åt nått helt knäppt typ.
- jag känner mej helt utmobbad från världen!
(ett litet insiderskämt)
eller att bara få skjutsa marika hem till elin&bara sitta&vingla&skratta hela tiden.
eller att sitta&mysa med katten, henne har jag inte träffat på typ 3 månader!
jag har varit här i 7veckor, &innan det  hade jag bott borta i kanske en månad?
åh, min lilla leia!
&syskonen, jag saknar dom miljarder!
eftersom man i vanliga fall träffar dom varje dag, så känns det helt tomt
utan dom,
nej usch, nu ska vi inte sitta&börja lipa igen, jag har gråtit tillräckligt
idag!
btw, jag har ett hemligt projekt på gång, mission X
haha, ni får inte veta förrän om ett tag, inget datum är bestämt.
men jag har mina planer, &jag tänker göra allt som går
för att jag ska lyckas.
heja på mej!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

hahaha, moa nu gör du mej sådär attans nyfiken ;)

wi tänker på dej (=





haare bäst, :)(L)

2008-10-13 @ 22:44:56
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: sara

haha, jag tycker att du ska börja på ett mission K - Kanarieöarna, smuggla dig hit till mii ! <3

Jag älskar dej !

2008-10-14 @ 14:14:05
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: marr3

hejar på dig , berätta för mig ? :)

nyfiken i en strut , tittar marikanyfiken ut =)

2008-10-14 @ 14:27:17

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0