slut sondat

hej världen!
japp, nu har jag bara kvällsfikat kvar, sen är det slut sondat
för mej!
okej, igentligen gillar jag inte beslutet, jag skulle hellre
ha börjat med 50%, och sen ökat på...
fast jag vet inte vad som händer om jag inte äter upp allt, det
får jag veta imorrn.
usch, det blev himla jobbigt när jag fick veta det, jag vill inte dra sonden,
jag trivs med den! =O
mission x, det är inte klart om det än, det beror på hur det går med maten,
antar jag=)
hoppas, hoppas, hoppas!
jag vet inte vad jag ska skriva mer,
hur har du haft det idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Moa. Jag vill veta vad "mission X" är ! :)!



Btw... Jag har haft en pluggar dag. Du då :)?

2008-10-15 @ 21:09:37
URL: http://jennyaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0