snabbis

hej världen!
hinner inte skriva så mycket nu, ska ju igentligen sova,
men jag kan berätta om min dag...
jag, mamma&annika for &badade på Storsjöhallen
i Holmsund, men vi körde värsta omvägen både
hem&tillbaka.
det var jättekul, det fanns rutschbanor och bubbelpool osv.
men det var fullt nät vi kom eftersom skolorna har lov,
så vi fick stå ute&vänta en stund innan vi fick komma in&bada.

på badhuset såg jag en tjej som går i klassen över
josef, jag vet inte om hon kände igen mej,
jag har ju slangen i näsan. men jag tkr det var ganska knäppt att se
henne där när hon igentligen bor i skelleftehamn! hihi...

imorgon kommer jag antagligen hem, vet inte hur länge &så,
men jag skriver mer då, när jag ha en riktig dator.
btw, småsyskonen ringde imorse när jag vaknade &sa
-moa, moa, det är snö här!
gissa vem som blev avis? moi.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

kommer du hem imorrn ? ;O

2008-10-31 @ 00:09:54
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: emelie =)

du fick en bild av mig på snön. :)

Jodu, hoppas du får vara hemma länge ! :)

Hade bäst, vi kanske ses för jag är i skelleftehamn typ hela helgen. =) <3

2008-10-31 @ 13:19:15
URL: http://emelieeel.blogg.se/
Postat av: sara

thaha, (A) jag har inte heller snö, då är vi två :) (A), btw, tjattar med dej nu <3<3

Älskar dej!

2008-10-31 @ 18:21:28
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0