soooova....

hej världen!
jag vill sooooova!
jag har inte sovit alls idag, &med tanke på hur mina dagar har
sett ut senaste tiden, typ ligga i sängen&vila, upp, gå till bordet,
spela lite kort, ner i sänge igen, sova nån timme, eller kanske
lite skola, så tycker jag att jag faktist har haft en ganska
jobbig? dag, men typ mycket som har hänt,
&jag har varit tvungen att verkligen kämpa för att klara sondningarna,
&då blir min hjärna helt slut, den blir typ helt tom, det är ganska läskigt,
fast ganska skönt, då slipper jag få alla ångesttankar.
fast jag vill inte gå&lägga mej, jag ska nog lägga mej&läsa min nya FRIDA tidning!
eller lyssna på lite av min ny musik som jag fick av fanny, typ musik från filmen Mamma Mia!
bara sådär tvärt, äre nån som har sett Patrik 1,5?
jag vill jättegärna se den, men vet inte om den är bra, men jag hoppas det!

hihi, till kvällsfikat pratade jag med en som jobbar här, sissi&hon frågade vad
min blogg hette&frågade om hon fick läsa den, såklart sa jag ja, så
 hejhej sissi!
men nu ska jag gå&dra ut min knut
(jag har kommit på ett superknep för att få volym i håret, eller jag&jag, jag läste det
i en tidning, att om man bara torkar håret med en handuk&sen sätter upp håret i
en knut så får man massa volym, &det funkar bra för mej!)
sov så gott nu alla, =)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: m

varsegoo =)

& japp det har jag =)=)

2008-10-03 @ 23:20:25
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: jag har sett patrik 1,5 du borde se den, den är jätte bra:)

2008-10-04 @ 10:29:39
URL: http://palmqvisten.blogg.se/
Postat av: op (=

hej moa, nu kollar jag din blogg igen. jag tror ajg är den som kolalr din blogg emst av alla :)

jag kollar den flera ggr per dag (:



haare bäst, :)

2008-10-05 @ 00:59:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0