staan=)

hej världen!
hemma från stan nu, det blev inga kläder
eller smycken, eller ja, ingenting!
hihi, fast det var roligt, jag&den andra tjejen gick &sa
till så fort vi hittade nått superfult plagg, haha, det var ganska mycket!
vi var borta till nästan precis före fyra, så jag har hunnit
sonda oxå.
fast jag har inte fått veta vad dom bestämde för nya saker idag,
får veta det snart, hoppas mitt "mission x" gick igenom!
jaja, skriver då, men inte vad det är, bara om det har funkat eller inte!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

jAag får lite smått damp på dej...

I would like to know about the mission X !? ;)

2008-10-15 @ 17:18:50
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0