tillbaka på avdelningen

hej världen!
nu är jag tillbaka på avdelningen efter typ världens tråkigaste
"början på veckan".
idag efter frukostvilan var vi på stan igen, jag köpte en blå&svart randig tröja med
3/4 ärm & en vit stickad poloklänning.
båda från H&Ms DIVIDED avdelning.
jag är väldigt nöjd=)

usch, sen fick jag superduper ont i magen&inte blev det bättre av att
det var sondnings dax samtidigt, efter sondningen
satt dom tillbaka toa dörren (dom tog bort den för att jag inte skulle kunna
låsa in mej, &hängde en filt över, gissa vem som höll sej in i det sista
för att behöva gå på toa?) &fick sätta mej inne på toan.
haha, det blev bättre en stund, men nu till middagssondnigen
kom det tillbaka, inte trevligt!
anna sa att det förmodligen mest var ångest&sen fylldes det på
med att jag inte varit på toa på typ två veckor...
haha, men nu tycker jag det mest är roligt, eftersom min mage kurrar&
låter som ett  vattenfall, så då tänker jag:
- nu blir det forsränning!
fråga mej inte varför, jag tänker att alla tandtrollen fixade kanoter av typ
slem i halsen eller nått (A)
typ livlig fantasi?

jag blir så sur, jag försöker komma in på H&Ms shopping sida och se om jag
kan hitta det jag köpte tidigare idag, men det funkar inte.
"det är många som shoppar nu, pröva senare"
jag får återkomma ,
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Linda

asså jag tkr värkligen jätte synd om dej, hoppas du blir bättre :)

2008-10-01 @ 18:18:07
URL: http://lindasnacka.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0