jag missar alltid det bästa


den mörk grå och orangea är killar och den andra är en tjej. (ja,
vad skulle den annars vara som?)
precis som förra gången!

jag missade ju verkligen allt! dom hittade dom nyfödda som kattungarna
i lillebrors säng, nerblodade och max någon minut gamla (som jag förstod det)

jadu, jag vill att dom ska heta typ, Jasper, Julius och nått mer.
haha, Julius kom jag på nu. eller twilightnamn!

strax, strax kommer uppdateringen, tyvärr utan bildet, celestes kamera
följde inte med hem.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

vilka söta!:D

dom ser ju typ exakt likadana ut:P

2009-04-05 @ 19:44:19
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0