up side down

15.00 lägger mig i sängen och tänker läsa
17.00 pappa väcker mig och säger att det är middag
19.00 ser lite step up och fryserrrr
19.30 ut och jogga med mamma, första joggingturen på typ nästan ett år.

kände mig sjuksjuksjuk när jag vaknade till middagen, men
när jag och mamma skulle ut och springa så kändes det inte
alls! nånting fel äre ju, både jag och pappa är megatrötta, men
ja. småknäpp är jag ju.

joggade till ursviken, oscar frågade om det var anorexin som ville springa dit.
nej, faktist inte, det var mamma.
men lixom, vill anorexin nånting, så säger jag bara nej. jag kan faktist stå emot,
eftersom jag faktist vill, punkt.

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0