-20 kg

hej världen!
ni vet dom dära bloggarna, "överviktsbloggarna"
som går ner 20 kg typ. jag stör mej på dom.
det kommer upp på bloglovin typ:
- minus 20 kg. 3 barnsmamma.
sockerberoende. osv osv osv
jag ser bara minus 20 kg, &jag typ, neeeeej, inte en till
anorexiablogg. &sen läser jag.
jaha. överviktsblogg.

föresten, såg imorse att 15 stycken hade titta på min blogg, typ klockan 11.
&jag hade inte skrivit ett enda inlägg då,
så ett tips, följ min blogg med bloglovin! det är enkelt!
&så ska jag försöka skriva lite mindre inlägg.
tänk igentligen, jag skriver ca 4 inlägg/dag.
365 dagar/år. läskigt.
såklart man inte hänger med!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det är verkligen jätteskönt!:)

2009-02-04 @ 09:18:48
URL: http://doden.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0