12 dagar kvar,

jepp, idag är det bara 12 dagar kvar tills
så länge vi båda andas kommer ut :D
pappa bokade den i morse, så den 12 ligger
den i min brevlåda, gissa vem som ska nörda?

hela morgonen har jag läst ljudet av ditt hjärta,
marika tycker den är dryg, jag tycker den är supermega bra!
jag har btw kommit fram till en sak som jag inte kan skriva,
man måste ha läst trean :)
oo, 30 juni - 2010 kommer Eclipse ut på bio,
eller det är det preliminära datumet i alla fall, jag längtar redan!



hihi, min mormor är söt, hennes favvolåt är human med the killers :)
xoxo, M 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte, men jag anmälde typ på hemsidan till bion att jag skulle få ett sms då biljetterna släpptes, och då bokade mamma biljetterna, till förhandsvisning, så dom släpps väl någon gång =)

30 juni 2010 är ju ändå inte länge kvar!!!! :D:DD:D:

2009-02-28 @ 17:25:27
Postat av: Anonym

e boken bra?

2009-03-03 @ 12:57:19

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0