5 veckor kvar!

som ni nu vet så ska jag, linnea, celeste och sofie
till umeå och dansa på norrlandsoperan (!) och idag
kom vi på att det är bara 5 veckor kvar! fem veckor!
vi ska bo hos linneas brorsa hela helgen, fara på bio osv.
jag är svinpeppad!
fast oxå jättejätte nervös, omg, vi har typ gjort 1,5 min av
4! haha, kanske lite överpeppad?

jag åt en semla i alla fall till kvällsfika.
det funkade bra, (vet inte vad jag ska skriva mer)
nu måste jag plugga engelska, do, does, did.
sen ska jag duschaaaaa.
vad har du gjort ikväll? :)
btw, pappa sa att han skulle förhansboka så länge vi båda
andas :D :D :D :D
15 dagar kvar!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, okej.

Jag ska försöka vara mer serriös imorron ?=)

2009-02-24 @ 22:04:58
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0