allting är förstört.

dom hade skolmöte idag.
jag fortsätter som vanligt, ingen no.
jag får börja om med det i typ nian.
och då kommer jag antagligen måsta läsa
upp allt som dom har jobbat med i åttan för att få
ett betyg. lycka till lixom, det fixar jag inte!
herregud, inläggningen och anorexin har verkligen förstört
det mesta. jag jobbade faktist lite med biologi på avdelningen,
gjorde ett prov och så.

gjorde föresten klart mitt tal idag, skrev om det på nytt med
en massa stödord. haha, och så hann jag ångra mej
en miljard gånger, jag typ,
- nej det är för pinsamt, jag pratar om ditt hus istället marika.
fast det här är ju det intressantaste jag kan.
det som folk kommer lyssna på. så ja, det blev så.
nu äre gympa, -16 grader = innegympa, igentligen har vi
skidor, men det är för kallt =D
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0