arbetsvecka - FLFF

jag har precis skrivit klart mitt CV.
det är det vi ha jobbat med hela dagen, skrivit CV,
sett en praofilm, tittat vilka jobb vi passar till osv.
jag tycker faktist att det är riktigt kul!
datorn tyckte att jag skulle gå omvårdnads eller barn och fritid,
och skulle jobba som tex förskolelärare, sjuksköterska,
kurator eller tandtekniker.
mitt CV då? det suger stenhårt, oscar tyckte att jag skulle
ha som erfarenhet att ha varit inlagd, det tyckte inte jag!
det är ju ingenting att som skylta med, såklart det kanske
kan vara bra att ha varit med om det, men man får knappast jobb
på tex en sluten avdelning om man själv har legat där,
det blir väl som, påfrestande för anamonstret inom en?
att se massa tjejer som är i samma situation som man
var när man var 13?
nu ska vi få nån hemuppgift, sen piano, sen följa marikafika hem :)
åt på skolan idag btw, köttfärs och spaghetti.
inte supergott, men det funkar!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0