bra torsdag

ja, idag blir nog en bra dag.
vi har volleyball på gympan, det är svinkul!
sen får vi nog tillbaka våra svenskaprov, jag tror och hoppas
att jag har fått bra på det. det kändes bra.
fast idag ska vi nog säga vad vi ska prata om, jag är lite nervös inför det.
hur säger man att man ska prata om sin anorexi?
ska jag säga typ:
- jag ska prata om hure var på avdelningen, eller ja, anorexi överhuvudtaget?
det är typ det bästa jag kommer på....
hoppas vi slipper säga det högt (A)
fast i och för sig, jag ska berätta allt för alla. en del visste typ inte ens
vad anorexi var innan jag blev inlagd? =O
nu ska jag till skolan, ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas det går bra att berätta! =D

2009-02-12 @ 14:14:31
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: my

det är starkt att du pratar om anorexin och det. alla borde få veta mer om det (eftersom så många har det )

2009-02-12 @ 15:21:24

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0