Dagiset Kojan

prao vecka 11: dagiset kojan.
det ligger på:
moasväg 24
skelleftehamn
japp, om jag går genom lekparken så är jag framme.
mathilda och marika har pratat om att sova
över hos någon som bor nära deras praoplatser,
kanske ska jag sno mathildas säng och sova där så
det blir ca 10 meter till min praoplats?
jepp, det var en bra idé.
det läskigaste av allt är att jag ska ha stövlar eller grova vinterskor.
jahapp, mina "grova vinterskor" är gympadojjer. täckbyxor ska
jag oxå ha, jag ska ju leka i snön.
haha, jag kommer skratta mig igenom praoveckan. (A)

nu ska jag iväg och dansa. jag har längtat!
imorrn äre oxå dans med celesta, linnea och sofie.
det är fixat och klart, umeå blir det :D
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag ar oerhort glad att jag akte som AuPair. Det har gjort mig sa sjalvstandig och jag har fatt mycket battre sjalvfortroende och sjalvkansla. Jag har ocksa fatt uppleva en annan kultur och fatt se sa mycket roligt. Jattehaftigt att leva i ett annat land ju! Speciellt usa, som man ser sa mycket i filmer och tv-serier.

Det klart att man langtar hem ibland och saknar dem dar hemma. Men jag har varit har i 8 manader nu och det har gatt sa otroligt fort. Sa det ar absolut vart det. Och min vardfamilj ar den basta.

Jag rekommenderar absolut att aka som AuPair. Det ar en upplevelse for livet.

Har du fler fragor om det ar det bara att hora av sig :)

2009-02-23 @ 20:02:00
URL: http://sannajosefine.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Fast det kan ju vara ganska kul ibland att bylta på sig kläder så att man knappt bli igenkänd. Vad gör man inte för att få leka en stund, vara barn på nytt ? :-)

2009-02-23 @ 20:22:04
URL: http://enbart.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0