en dålig blogg. ett bra liv.

hej världen!
jag kom på en sak igårkväll, precis innan jag skulle somna.
tänk om jag inte hade haft anorexi. eller fått. då hade jag
haft mina 10 läsare om dagen.
& vet ni, jag tyckte det lät lite frestande.

+ jag skulle inte känna mig skyldig att hjälpa alla med anorexi.
- jag skulle känna lååångt ifrån lika många människor.

+ jag skulle ha sovmorgon på helgerna.
 - jag skulle inte ha någon läsare typ.

+ jag skulle inte vara lika typ, fylld med känslor.
ibland har jag bara lust att gråta, för ingenting.
- jag skulle inte "se" problemen hos folk. om dom mår dåligt, om det
har hänt nått osv. jag kanske inte kan göra det nu, men ibland.

haha, jag kommer på en massa + saker, men inte så många dåliga saker.
jag menar, det kanske blir lättare såhär. vad väljer ni?
ett bra, stadigt liv, där man mår bra.

ett lite sämre liv, där man ofta mår dåligt, tänker mycket, oroar sig för det mesta
och inte riktigt vet vad som kommer att hända.

det är ganska självklart lixom?
det är inte värt det, anorexi, det är hemskt.
(det ska jag nog säga, det är inte värt det, på min redovisning. det lät bra)
nu ska jag nog.... duscha.
måste få bort all äcklig snö som har smält i mitt hår, sov gott!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Camilla

vet inte, först & främst måste han överleva..

2009-02-06 @ 09:45:44
URL: http://doden.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0