fast frysen sko

hej världen!
jag har spelat sims hela morgonen, och nu efter lunch
skulle vi gå ut och bygga en igloo. det är inte varmt ute,
det blåser, snöar och det är snö upp till låren på mig.
inte blev det bättre av att jag tappade min sko i en snöhög
och inte hittade den på ett tag, så jag satt där med en snödränkt
tjocksocka. när vi väl hittat den och tagit fram den var den helt frysen,
stel typ (A) så jag gick inte, det blev så otrooooligt kallt.
så antagligen blir det ännu mera sims nu, jag har kommit
på att jag gillar det :)
vad ska du göra idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad tycker du om Håkan Hellström? :)



Kram

/LM

2009-02-08 @ 14:32:34
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0