heja abbe!

hej världen!
nu läser jag www.hejaabbe.com .
den är otroligt bra!
läste bara snabbt genom beskrivningen&fastnade för ordet sond.
nu är jag fast! ett år har jag hunnit läsa mej igenom.

föresten, mattediagnosen ja. 9/12p.
är väl okej, även om jag vet att jag kunde ha fått mer.
om jag inte hade slarvat.
men det är okej, jag fixade ju i alla fall över godkänt, ett vg till&med.
även om matteläraren säger att det finns godkänt, alla rätt&icke godkänt.
nu ska jag försöka läsa lite svenska, prov på torsdag. sen engelskaglosor.
&lite senare dans. &så hade jag tänkt läsa lite hejaabbe oxå.
ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0