hjälp, hjälp, hjälp

45 sekunder om Robert Pattinson.
det är allt jag har.
100 minuter om ätstörningar.
men jag vill inte.
Robert är ju otroligt känd, men det finns
bara miljarders bilder på han :O
inte fakta alls typ, jag har bara skrivit ner sånt jag
redan kan...
antagligen blir det ätstörning, fast då blir
det nog improvisation.
hata, hata, hata.
hoppas jag slipper och får till på torsdag på mig,
då kan jag förbereda ett bra tal om Robert, som jag vill berätta om.
jag vill vara en trollkarl, så jag bara kan trolla hit
en sida fylld med fakta, eller bäst av allt, Robert själv.

söt pose.
söt robert.
dum moa.
mesmoa.
moa ger upp.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaa.. Lycka till med att trolla fram honom

2009-02-23 @ 14:25:53

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0