hjärta

hej världen!
jag läste för ett tag sen den nya OKEJ tidningen
(som jag inte gillar, men jag får den endå)
&så följde det med ett halsband som jag är helt säker
på att jag såg igår, på två personer. eller så drömde
jag det. &jag är ännu mera säker på att jag inte sett
det i min tidning innan. haha, det känns konstigt. (A)


snart ska jag&fanny till mormor för em mellis, sen kommer emmy.
sen måste jag kanske börja fundera på vad jag ska ha på mej ikväll,
det blir nog jeans och nån snygg tröja. fsat jag har inga snygga tröjor,
bara vanliga, tråkiga t-shirtar.
jag får tänka....
det kommer nog en kvällsoutfit sen oxå.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

råkade skriva fel:P

2009-02-06 @ 15:05:28
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0