hjärtkrig, kladd och gravid.

idag har vi spelat in 2 filmer, en om en gravid
kvinna
som redan var mamma åt en emoflicka.
en dag kom barnmorskan på besök.
det var inte den gravida mamman beredd på,
så det stod vinglas, vinflaskor, konjakglas,
tabletter, cigaretter och massa små shotsglas
överallt. pinsamt nog fortsatte hon dricka
och röka medans barnmorskan var där.
lilla emoflickan råkade dessutom tuppa av
i badkaret (A)
med i filmen var oxå emoflickans glada kompis
och en filmare som filmade och en vacker ängel
som strödde mjöl på alla så dom blev glada.

lite oseriös kanske?
men otroligt jättekul.
annars idag har va haft krig med ni vet stressbollar
formade till hjärtan, bakat en kladdkaka,
sett melodifestivalen.
jag åt en bit kladdkaka till kvällsfika, och helt ärligt?
jag känner mig inte riktigt stolt som vanligt,
jag orkar lixom inte. den här helgen är jag frisk,
jag är som för ett år sen, nej 1½ år sen, för ett år
sen hade jag ångest osv.
jag är som vanligt, som jag vill vara, punkt.
(btw, jag har slarvat bort min kamera bland alla klädbyten,
pinsamt moa!)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

din kamera ligger nog kvar i din pappas rock som jag hängde in i garderoben, även vantarna! (A)

2009-02-21 @ 23:46:22
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: sannie

Jag är mainstream och följer trenden med att ha en frågestund. Pass på! :3

2009-02-22 @ 15:08:00
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Lina

Våran film var bäst!

2009-02-22 @ 19:59:04

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0