ingen bra bloggdag

hej världen!
idag har det inte varit någon bra bloggdag, mina inlägg
har verkligen varit helt ointressanta! så förlåt för det.
nu kommer däremot något bra, vi åt ju kinamat till middag, riktigt gott!
sen lekte jag lite med elvis, sen åt jag glass. med nougatsås. och banan.
det kändes bra, börjar bli lite less på både frukost&kvällsfika, alltid samma sak.
men jag kom på en sak tidigare idag, när jag precis hade börjat
med matprogrammet tyckte jag det kändes helt omöjligt att äta,
som om jag skulle äta dom portionerna för resten av mitt liv, men igentligen
matprogrammet kommer jag bara ha en kort stund av mitt liv.
kuratorn sa, max ett halvår typ. eller det var typ ganska vanligt, eller mellan
3 - 6 månader, sen finns det såklart dom som har det 2 år eller så,
men så kommer det inte bli för mej, jag kämpar ju.
jag gjorde det bästa av situationen, jag började kämpa.
jag vill inte leva med ana. jag vill leva med, jag vet inte, ett normalt liv.


matprogramsfrukost, fast nu är lactulosen borta.

nu ska jag&fanny se twilight, hon tycker den verkar konstig, overklig,
men jag tycker den är verklig =O (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

bra moa! =) jag vill också få sån kämpar vilja...

2009-02-01 @ 21:18:57
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jo, Hanna var jämt glad och helt underbar!

2009-02-01 @ 21:32:26
URL: http://doden.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0