ingen toa för moa.

hej världen!
på våran en toa har vattnet frysit.
så där kan man inte gå på toa.
lite kul faktist (A)
&jag tror snöstormen är påväg tillbaka, det är iiiskallt.
+ 16 grader i mitt rum när jag skulle sova igår.
&det blåser, snön flyger osv.
men igårkväll, jag, mathilda&marika gick till tempo,
svinkallt vare!



lite senare på kvällen hade jag, elina, sanna&matilda ett litet
snöbollskrig, inte så varmt där heller.
men kul var det, hela kvällen!
ni får lite bilder senare idag, &en outfit.
&kvällsfikat gick jättebra,
en muffin
5 gurkstavar med dipp
ett glas sprite
godis
jag blev ganska osäker på om det räckte, men pappa
tyckte det var bra iaf. då är jag nöjd.
vad gjorde du igårkväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Åt du inte lite chips också ?=D

2009-02-07 @ 14:46:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0