marika, dampmoa

nu sitter jag hos marika, vi har gjort lite svenska,

men jag dampade loss och ångrade mig.

det blir inget ätstörningssnack. det blir robert pattison.

kanske tråk, men lixom, snackar du om ditt typ privat

liv inför hela klassen och lärare? just det.

jag tänkte kanske bara berätta ytligt om

anorexi, men nej. jag vill inte säga just ordet anorexi
det är typ det hemskaste ord jag vet. jag skriver det
ofta men hatar att säga det eller höra någon annan
säga det. usch och fy.
så när jag kommer hem blir det att söka, söka, söka
sen skriva ner med mina underbara tuschpennor
och träna, träna, träna. varför jag skriver med tuschpennor?
för att det ska bli lite kul att lära sig. antagligen
kommer jag inte få så bra omdöme på det här,
jag kommer glo i mina papper hela tiden. men sånt
är livet lixom.
jag är lite pepp på en frågestund, fast jag vet inte.
ha en bra kväll!
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0