marjorie, we miss you

hej världen!
ja, ni såg nog top model.
jag gillade ju marjorie. så nu gråter jag.
eller typ, nästan (A)
vem hejar du på?
nu har jag bestämt mig för att analeigh ska vinna :)

föresten, till middagen hjälpte jag pappa mer kryddorna,
&jag smakade. ni vet, sådär som man gör för att se om det är gott.
jag gjorde det!
sen, nu till kvällsfika drack jag choklad. det var jättegott!
det känns som jag gör framsteg varje dag nu.
eller ja, nästan. men ofta. idag ahr jag tagit flera steg fram,
jag känner mig så bra just nu.
fast jag måste plugga på so:n oxå, prov på fredag. moa kan....
några ord?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hon var söt men hon hade nog inte kunnat gå så långt som modell tror inte jag, i alla fall inte TOPmodell..

2009-02-10 @ 22:56:50
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: Håller tummarna för henne! :D

2009-02-11 @ 07:29:02
URL: http://nilssonjulia.devote.se
Postat av: my

hejar också på analeigh.. men jag har tjuvtittat vem som kommer vinna redan xD

åh, älskar varmchoklad särskilt om man varit ut på promenad när det är kallt.



du är stark, fortsätt kämpa!!

2009-02-11 @ 08:29:59
Postat av: my

har du sportlov?:)

2009-02-11 @ 08:31:59

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0