matteprov,

så jävla surt.
matteprov sista timmen idag, det kändes ganska
bra efter att jag hade gjort den, jag svarade på allt
och visste hur man skulle räkna ut det.
men jippie, jag och marika pratar lite och kommer på
att jag har gjort minst 4 fel. sen nu i efterhand kommer
jag på en massa till fel, så antagligen blir det IG.
jag har faktist aldrig fått i IG, inte varit nära heller
varken nu i åttan eller sjuan, så det känns lite dumt att
få det på en massa slarvfel.

dans ikväll.
och 60 spanskaglosor.
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer säkert att vara bättre resultat än du tror.

2009-02-16 @ 16:10:12

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0