min dag.

nej, jag har inte bloggat på tjugo hela timmar :O
jag ligger långt efter på bloglovin.
men jag har i alla fall haft en toppendag,
jag hinner inte skriva riktiga allt här, så det
får komma i punktform:

- det är fredag - bara det gör ju dagen bra!
- vi har haft anställningsinterjuv på skolan,
man blev tilldelad ett jobb att söka till, jag skulle
söka att bli djurskötare på Kolmården. jag fick inte jobbet,
det fick oscar men det var väntat, han
är ju proffs på det!
- ätit lunch hos mormor och kommit på att
jag knappast kommer våga köra bil, allting
verkar så pinsamt!
- varit på stan med moa och marika.
svinkul, verkligen!
- snart ska vi hämta sara, madde och lina!

toppendag, verkligen!
visar shoppingen strax, ska bara läsa ikapp mig på bloglovin!
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0