moa,

jag är lite nervös.
oscar hade tydligen pratat om mig hos kuratorn idag.
väldigt länge tydligen. så idag, vid 3 när jag ska gå dit
ska hon berätta lite vad han kom fram till.
jag tror jag har en liten aning, jag sa en sak om oscar
sist jag var där, och det kan vara om det. (haha, ni fattar ingenting va?)
jaja, min aning är anorexi.
som vanligt
säger folk att dom har pratat om mig tänker jag att dom har
pratat om min anorexi. förhoppningsvis är det bara jag som
förknippar mig själv med anorexi.

jag läste en sak på en blogg (som jag btw gillar stenhårt) (oxå från twilight)

"Death is peaceful. Easy. Life is harder."

idag känns livet småjobbigt, i alla fall just nu.
fick VG på so:n, jag vet mycket väl att det är bra.
men när jag föll på tankeuppgifterna, känns det små jobbigt.
men endå nöjd, kom på igår att jag aldrig haft ett G eller IG :O
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

Nej, det är jag inte.

Du är bara en supernörd

2009-02-25 @ 13:13:41
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Stella

svar: Haha, jaa självklart från Twilight! ;) JAg har märkt att du är besatt du med ;) inte konstigt dock - så bra som fimen är (ja har inte läst böckerna än!!!)

2009-02-26 @ 22:34:20
URL: http://memyselfandana.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0