morning, morning

idag kommer bli en bra dag,
det känner jag på mig! jag fick ligga kvar i sängen
en halvtimme extra, det är soligt ute, jag kan bara sitta i min
pyjamas hur länge som helst, jag ska kanske vara med marika,
jag har en mijlon läxor och prov.
japp, där brast det.
matteprov på måndag då, kapitel 3 och 4, bråk, procent, ränta osv.
spanskaprov på tisdag, massa glosor,. adjektiv, ser/estar osv.
och så den där muntliga grejen på svenskan.
jag ar inte skrivit en punkt, inte en mening på mitt "tal".
jag har tänkt skriva den i punkt form, men, vaddå, hur ska jag
skriva den? jag tror läraren ska ha in den sen, så jag kan inte
skriva hur som helst.
jag vet lixom inte hur jag ska börja, ska jag börja i somras, i våras eller
i höstas?
hur mycket ska jag säga? och hur börjar man?
dax att börja tänka.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisa

vi har också massa läxor och prov nästa vecka, som jag verkligen borde plugga till idag .. det suger :(

2009-02-15 @ 10:16:32
URL: http://wlisa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0