musik.

igentligen, musik, det är en ganska bra uppfinning.
jag lyssnar på musik ganska ofta, när jag pluggar,
för att få in det i hjärnan.
när jag är sur, för att kunna tänka.
när jag är glad, för att ha något att typ tänka tillbaka på
när jag hör den musiken.
när jag inte har något att göra, bara för att det är kul.
och så lite därimellan, bara för att musik är bra.
twilight soundtracket går på reapet hos min mobil,
det funkar till allt! när jag pluggar, när jag surar, när jag är glad,
när jag läser, när jag klär mig, när jag ska sova, när jag försöker
vakna osv. just nu lyssnar jag på human, den är bra!
och typ när man dansar, vad gör man då? jo, lyssnar på musik.
musik är nog bland det bästa som finns, jag älskar att sätta
mig vid pianot och spela innan jag ska fara till skolan tex.


ikväll: dans och engelskaplugg!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lina

jag älskar musik jag hade inte kunnat leva utan det

2009-02-25 @ 19:31:52
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0