myspys med hello kitty

hej världen!
jag for till marika efter middagen (som jag btw tog extra tzatsiki!!!!!!
ni vet, det tar slut, det behövs mer, man tar mer. sååå normalt.)
&pluggade lite svenska. eller ja, pluggade&pluggade,
i kanske en halvtimme, sen blev det att fixa min blogg :)
ni ser headern, det vita går upp lite mer där nu.
tack pussmarika!
(jag pussade marikas fötter. eller jag pussade i luften så att hon ska bli 1, 70)
sen blev det top model! det är typ ett av mina favvoprogram tror jag.
sen stress hem för att hinna se slutet, &det gjorde jag. stolt.

kvällsfika: en rund macka med smör&ost. ett glas smoothie. eller ja, kanske ca
4 dl?
mumma.
det var år&dar sen jag drack smoothie. sist hade jag knappt i nått.
bara noisette sås. det var inte "förbjudet" eftersom det inte stod hur många
kalorier det innehöll. inte någonstanns. så det gick att äta. i massor!
nu väntar duschen på mej, efter det, hello kitty. sen svenskaboken&frida tidningen.
sov gott!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Han får nu 80 ml i timmen...

2009-02-04 @ 21:39:21
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

rolig blogg :)

2009-02-04 @ 22:19:57
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0