nej usch nej.

jag skrev faktist lite på mitt "tal"
under twilight. det kommer inte bli bra.
det blir mer som "fakta" än tankar och känslor som
jag ville att det skulle bli.
ska nog försöka få med lite symptom oxå.
kändes helt plötsligt otroligt viktigt att rädda varenda
anorektiker som någon sin kommer födas.
fast jag vet att det inte går. det kommer alltid finnas folk
som känner sig tjocka och är revbenssmala. så är det.
ska be marika om hjälp så det kan bli liiite bra i alla fall.
sen kommer jag nog skriva ner en del av det här i bloggen
oxå, så kan ni säga vad ni tycker. ge lite tips osv.

nu ska jag till marika - mer plugg.
ha en bra kväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag vet inte, men det var någon dietist iallafall..

2009-02-15 @ 20:36:37
Postat av: Marika

haha det där vart typ värsta komplimangen :P

"ska be marika så det blir liiite bra i alla fall"

Haha, ;)

2009-02-15 @ 21:40:20
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0